OMNICHANNEL ASIAKASPALVELU 2020-WORKSHOP

Mielet ja toimintatavat räjäyttävä työpaja Omnichannel-asiakaspalvelun kehittämiselle!

Mitä eroa on monikanavaisuudella ja omnikanavaisuudella? Miksi Omnikanavaisuus?

Miten voimme toteuttaa aidosti omnikanavaista asiakaspalvelua? Mistä lähteä liikkeelle? Miten asetamme tavoitteet?

Me kaikki tiedämme, miksi asiakasta tulisi palvella eri kanavissa mutta käytännön toteuttaminen saattaakin sitten monesti olla se suurempi pulma ratkaistavaksi.

Tässä workshopissa ei turhia jäykistellä, vaan keskitymme organisaationne kyvykkyyteen palvella eri kanavissa nyt ja huomenna. Workshop sekoittaa sopivasti teoriaa ja aitoa käytäntöä useiden satojen projektien kokemuksella.

Jokainen työpaja on yksilöllinen. Ennen varsinaista workshopia pidämme tunnin mittaisen puhelin tai -verkkoneuvottelun, jonka aikana käsittelemme tulevan tapaamisen aihetta sekä sisältöä. Työpajat pidetään asiakkaan tiloissa.

Työpajan tavoitteet:

  • Saada parhaat lähtötiedot omnikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiselle
  • Herättää WOW- ja Ahaa! -fiiliksiä (”ai, tän voisi tehdä näinkin”..)
  • Saada aikaiseksi avointa, rehellisen kehittävää keskustelua
  • Jakaa parhaita käytäntöjä sekä konkreettisia esimerkkejä, ratkaisumalleja,..

Työpajan tulokset:

  • Vastata kysymyksiin sekä vahvistaa strategisia tavoitteita
  • Tuoda esille kipupisteet ja kehityskohteet
  • Ymmärrys ja kokonaiskuva nykytilasta sekä tavoitteista
  • Loppuraportti

Miksi tilata Workshop minulta?

  • Aitoa käytännön kokemusta – mukana sadoissa projekteissa 15 vuoden ajan.
  • Kotimainen sekä kansainvälinen kenttä- ja markkinatuntemus.
  • Ratkaisukeskeinen omnikanavaisen asiakaspalvelun ammattilainen.

Kesto: 3-4 tuntia.

Hinta: 970€ (ALV0%), sis. matkustuksen kotimaassa.

Workshop ei takuulla jätä ketään kylmäksi, 100% tyytyväisyystakuu!

Valmiina viemään yrityksenne asiakaspalvelu 2020-luvulle sekä moderniin Omnichannel-aikaan? Ota yhteyttä ja varaa Workshop!

Kim Hiekkanen
044 981 9422 / kim@novellus.fi