Palvelut

Tarvitseeko organisaationne ammattilaisen apua aidosti monikanavaisen asiakaspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittämiseen?

Kim Hiekkanen – Moderni ja käytännönläheinen asiakaspalvelu-teknologian erikoisasiantuntija.

Miksi valita minut?

Olen työskennellyt satojen organisaatioiden parissa aina yhden hengen startupeista kansainvälisiin brändeihin.

Kokemukseeni perustuen tiedän, miten haastavia asiakaspalvelun kehittämisen hankkeet voivat olla. Asiantuntijana minun tehtäväni on tuoda hankkeeseen varmuus sekä teille paremmat yöunet.

Tyytyväisyyden takeena on Suomen mittakaavassa erityisen laaja skaala käytännönläheisiä projekteja. Näistä löytyy varmasti myös teidänkin asiakaspalvelun kehittämisen tarpeisiinne se soveltuva kokonaisuus.

Ja vaikka se en olisikaan juuri minä, on se todennäköisesti aina joku todella kattavasta asiantuntija-verkostostani.

Autan mielelläni seuraavissa tarpeissa:

  • Nykytilan kartoitus ja tavoitteiden kirkastaminen
  • Sparrausta päätöksen tekemisen tueksi
  • Tukipalveluiden prosessien kehitys
  • Asiakaspalvelujärjestelmien integraatiot ja sovelluskehitys
  • Asiakaspalvelu- ja puhelinjärjestelmiin liittyvät teknologiset erityiskysymykset sekä selvitykset
  • Käyttöönotot, projektinhallinta, koulutus

Tarjoan asiantuntijapalveluita kaikenkokoisille organisaatioille:

  1. Valmennukset ja koulutukset
  2. Puhujakeikat
  3. Workshopit
  4. Tekninen konsultointi

Muutamia käytännön case-esimerkkejä:

  • Contact Center -teknologian käyttöönottoprojektit
  • Tiketöintijärjestelmien käyttöönottoprojektit
  • Puhelinjärjestelmien käyttöönottoprojektit
  • Contact / Call Center -raportointi
  • CRM- / BI -integraatiot
  • Asiakaspalvelujärjestelmien skaalaus ja kansainvälisyys
  • Ulkoistettu Contact Center -yhteistyö
  • Teleoperaattoriyhteistyö (numerointi, SIP-trunkit, palvelunumerot..)
  • IVR-konfiguraatiot (haku ulkoisista lähteistä, scriptit, yms.)
  • Hankintakonsultointi ja sparrailu (mm. analyysit, yms.).
  • Itsepalvelu (Self Service) portaalien käyttöönotot ja brändäys
  • Chatien ja bottien käyttöönotot
  • WhatsApp- ja Facebook Messenger -pikaviestimien käyttöönotot

Olen työskennellyt mm. seuraavien toimialojen parissa:

  • Varustamot
  • Mediatalot
  • Julkinen ja yksityinen sairaanhoito
  • Ohjelmistoyritykset
  • Finanssi
  • Vähittäiskauppa
  • Teleoperaattorit
  • Maahantuonti
  • Autoilu (jälkimarkkinointi)

3 syytä valita hankkeeseen mukaan osaava konsultti:

  • Säästätte aikaa ja rahaa – kaikkea ei tarvitse tehdä tai tietää itse
  • Saatte kansainvälisen kokemuksen sekä verkoston käyttöönne
  • Voitte keskittyä olennaiseen eli toiminnan kehittämiseen

Ottakaa rohkeasti yhteyttä ja kertokaa enemmän tarpeistanne. Autan kehittämään AIDOSTI monikanavaista asiakaspalvelua.

Sähköposti: kim@novellus.fi
Puhelin: 044 981 9422

Avainsanat: Contact Center, Call Center, Tiketöinti, CRM, Monikanavainen, Asiakaspalvelu, Asiakaskokemus, Kehittäminen, Integraatiot, Sovelluskehitys, Hankinta, Konsultointi, Asiantuntija, Palvelut.